Temo začel: Mihailovski

Kaj si pa imela za negativne izkušnje?


Tukaj je problem pri 2 stvareh. prva je res sama kvaliteta servisa, ki pač pri mobisvetu ne vem, kaka je in če lahko računam s tem, da bo telefon pravočasno in kakovostno popravljen. ena tolažba bi že bila, če bi mi SE sam popravljal telefon (v asvtriji, nemčiji ali kjerkoli pač že bi bil aparat kupljen), je veliko večja verjetnost, da bi dotični serviser vedel, kaj počne. 2. stvar je pa bolj administrativne narave - nikdar se pač glede servisa ne meniš s prodajalcem, ampak serviserjem, če res hočeš, da se bo stvar "na koncu dneva" popravljala v garanciji in ne na lastne stroške. Zdaj mi ni treba govoriti, kako to ni res, me ne zanima kako stvari izgledajo na papirju, ampak kako v realnosti. Zato torej logično vprašanje z moje strani - je mobisvet serviser ali posrednik. če je serviser bom dvakrat premislila, preden bom kaj kupila, če je samo trgovec, hočem vedeti, kdo je serviser.