Temo začel: jan999
Pozdravljeni, sem nov na forumu in lahko samo pohvalim zadevo! \:\)
Da se vrnem k temi, tudi sam imam Nokio E90 (par dni). Začel bom s pohvalami, ker telefon v celeti je zelo dober, uporaben in praktičen. Funkcij ima malo morje, še preveč če sem iskren.
Bom pa takoj tudi pograjal in hkrati prosil za odgovore (predvsem pomoč pri reševanju problemov in vaše izkušnje), ker sem zelo jezen na Nokio, glede na porabljen denar. Predvsem me jezi to, da telefon nujno rabim in si ne morem privoščit, da bi ga poslal na servis za mesec dni!

To je res slabo ja... da bi moral nov telefon posiljat nekam na servis in nanj cakat tako dolgo \:\( ...

 Citat:
Napake, ki sem jih opazil na svojem aparatu so sledeče, telefon zelo slabo lovi omrežje, čeprav pokazatelj signala kaže vse črtice. ko kličem mi večkrat prekine klic in napiše, da je prišlo do napake v omrežju. Z mikrofonom za sedaj nimam problemov.

Glede omrezja, ti je ze Cawo nekaj napisal... Poskusi najprej da prestavis samo v GSM nacin... ker UMTS res se ni nevemkako pokrit. Jaz s signalom nisem imel problemov...

 Citat:
Sem pa razočaran nad ohišjem, ki je zelo pomanjklivo. Pokrovček baterije se komaj drži skupaj, druga napaka je ta, da se telefon ziba, ko je položen na mizo (kar me ne moti prav preveč, ker ga imam skozi po rokah in nanj ne tipkam za mizo), tretja napaka ohišja je ta, da tipke med preklapljanjem drsajo ob notranji zaslon in ohišje, ki ima po treh dneh uporabe že vidne praske! \:~

Glede izdelave ohisja jaz nisem imel pripomb... OK... to, da se tipke poznajo na zaslonu...samo ni bilo tako hudo, da bi se poznale praske. Pri meni so se poznali le odtisi, ki si jih lahko zu mehko krpo zbrisal \:\) . Guncal se je pa tudi moj... samo me to ni motilo...

 Citat:
Torej zanima me, če se tudi vi srečujete s temi problemi in kaj mi svetujete. Aparat sem kupil pri mobitelu, zato me zanima kako naj se obnašam in kaj lahko pričakujem ob reklamaciji ( mi bodo telefon zamenjali, glede na to, da nima niti teden dni življena)??


Ce od nakupa se ni preteklo 8 dni, ti ga bodo pomoje na Mobitelu zamenjali, ce je reklamacija upravicena... oz. ce jim bos znal reklamacijo lepo predstavit. Ce bos pa prisel tja in se zacel dreti, potem pa se bodo verjetno posluzili zakonsko dolocenih metod (servis, cakanje,... :))
_________________________
Lp
Thomas
__________________________________________
Jabuk.si | Alter.si