SAJ GRE, SAMO PRAVI NASLOV MORAS NAPISAT !!

Spostovani,

Pred priblizno slabima dvema mesecema sem preko spletne prodajalne
Mimovrste.com < http://mimovrste.com/ > kupil spodaj opisani mp3
predvajalnik, s katerim sem izredno zadovoljen. Zal pa mi je ta teden
prenehala delovati leva usesna slusalka.

Kot sledi iz prilozenega maila, so me na Mimovrste.com
< http://mimovrste.com/>napotili na vas, saj ste v
garancijskem listu navedeni kot distributer in serviser. Vam lahko
slusalke v popravilo posljem kar po posti? Prilozil bom racun in
garancijski list, je potrebno se kaj drugega?

Racun druzbe TI d.o.o. prilagam.
Hvala,

Luka Fabiani

----------------------------------------------------

Spostovani,

Napaka, ki ste jo opisali na slusalkah je rezultat mehanske poskodbe in
zato slusalke niso v garanciji. Poskodba nastane zaradi razlicnih
materialov, kabel od slusalk je sestavljen iz gumijastega (zascitni
ovoj) in kovinskega (sama zicka) dela. Do poskodbe pride, ker je zunanji
gumijasti ovoj gibljiv, medtem ko pa je zicka, ki je v zascitnem ovoju,
negibljiva in se lahko natrga. Priporocam vam nakup drugih novih
slusalk, saj bi bilo popravilo drazje kot druge nove slusalke.

Upam, da sem odgovoril na vase vprasanje.

Lep pozdrav, Jurij Kozar

--------------------------------------------------------------------------

Spostovani gospod Kozar,

Zahvaljujem se vam za vas hiter odgovor.

Presenecen sem nad strokovnostjo vasega dela, saj ste iz mojega opisa
napake, ki se glasi (citiram): Zal pa mi je ta teden prenehala delovati
leva usesna slusalka in brez dejanskega pregleda slusalk prisli do
zakljuckov, da je okvara rezultat mehanske poskodbe.

Odklanjam pa vaso teznjo, da pavsalno zavracate zahtevke iz naslova
garancije, predvsem pa osebno na taksno obravnavanje ne morem pristati,
se toliko manj, ker vaso ravnanje predstavlja nezakonito ravnanje. Zakon
o varstvu potrosnikov je v 4. odstavku 16. clena jasen glede vasih
dolznosti. Vasega ravnanja ne smatram za korektno, zato zahtevam, da mi
okvarjene slusalke, na katerih je prislo do okvare znotraj enoletnega
garancijskega roka, zamenjate z novimi. Prosim, da mi sporocite naslov,
kamor lahko okvarjene slusalke posljem. Nove slusalke mi lahko dostavite
na naslov:

Odvetnika pisarna Zupan, Martelanc & Ilić
Luka Fabiani, LL.M.
Dunajska 56
1000 Ljubljana

Kolikor boste moj zahtevek ponovno zavrnili, bom prisiljen o tem
obvestiti Urad za varstvo potrosnikov, saj menim, da vase storitve
skodujejo tako ugledu vase panoge, kot ugledu prodajalca, ki mi je
izdelek prodal.

Zahvaljujem se vam tudi za vase priporocilo, naj kupim druge nove
slusalke, saj bo popravilo drazje kot nove slusalke. Ker cenim tak
prijazen nasvet, vam vracam priporocilo in sicer, da mi okvarjene
slusalke zamenjate z novimi, saj vas bo dokazovanje vasega prav v
eventualnem sporu drazje kot nove slusalke.

S pozdravi,

Luka Fabiani

---------------------------------------------------------------

Opravicujem se vam za nesporazum in moje prehitro sklepanje glede narave
poskodbe.

Slusalke prosim posljite na naslov:
Trion d.o.o.
Brnciceva 1
1231 Ljubljana Crnuce

Lahko pa se tudi osebno zglasite in vam bomo
slusalke takoj zamenjali.

Lep pozdrav.

Jurij Kozar
_________________________
LP, Sale