|
|
|
|
#26705 - 16.08.07. 22:42
Garancija?
|
Cawo
absolvent
Registriran: 06.03.05.
Sporočil: 1414
Telefon: Nokia 6120
|
SAJ GRE, SAMO PRAVI NASLOV MORAS NAPISAT !!
Spostovani,
Pred priblizno slabima dvema mesecema sem preko spletne prodajalne Mimovrste.com < http://mimovrste.com/ > kupil spodaj opisani mp3 predvajalnik, s katerim sem izredno zadovoljen. Zal pa mi je ta teden prenehala delovati leva usesna slusalka.
Kot sledi iz prilozenega maila, so me na Mimovrste.com < http://mimovrste.com/>napotili na vas, saj ste v garancijskem listu navedeni kot distributer in serviser. Vam lahko slusalke v popravilo posljem kar po posti? Prilozil bom racun in garancijski list, je potrebno se kaj drugega?
Racun druzbe TI d.o.o. prilagam. Hvala,
Luka Fabiani
----------------------------------------------------
Spostovani,
Napaka, ki ste jo opisali na slusalkah je rezultat mehanske poskodbe in zato slusalke niso v garanciji. Poskodba nastane zaradi razlicnih materialov, kabel od slusalk je sestavljen iz gumijastega (zascitni ovoj) in kovinskega (sama zicka) dela. Do poskodbe pride, ker je zunanji gumijasti ovoj gibljiv, medtem ko pa je zicka, ki je v zascitnem ovoju, negibljiva in se lahko natrga. Priporocam vam nakup drugih novih slusalk, saj bi bilo popravilo drazje kot druge nove slusalke.
Upam, da sem odgovoril na vase vprasanje.
Lep pozdrav, Jurij Kozar
--------------------------------------------------------------------------
Spostovani gospod Kozar,
Zahvaljujem se vam za vas hiter odgovor.
Presenecen sem nad strokovnostjo vasega dela, saj ste iz mojega opisa napake, ki se glasi (citiram): Zal pa mi je ta teden prenehala delovati leva usesna slusalka in brez dejanskega pregleda slusalk prisli do zakljuckov, da je okvara rezultat mehanske poskodbe.
Odklanjam pa vaso teznjo, da pavsalno zavracate zahtevke iz naslova garancije, predvsem pa osebno na taksno obravnavanje ne morem pristati, se toliko manj, ker vaso ravnanje predstavlja nezakonito ravnanje. Zakon o varstvu potrosnikov je v 4. odstavku 16. clena jasen glede vasih dolznosti. Vasega ravnanja ne smatram za korektno, zato zahtevam, da mi okvarjene slusalke, na katerih je prislo do okvare znotraj enoletnega garancijskega roka, zamenjate z novimi. Prosim, da mi sporocite naslov, kamor lahko okvarjene slusalke posljem. Nove slusalke mi lahko dostavite na naslov:
Odvetnika pisarna Zupan, Martelanc & Ilić Luka Fabiani, LL.M. Dunajska 56 1000 Ljubljana
Kolikor boste moj zahtevek ponovno zavrnili, bom prisiljen o tem obvestiti Urad za varstvo potrosnikov, saj menim, da vase storitve skodujejo tako ugledu vase panoge, kot ugledu prodajalca, ki mi je izdelek prodal.
Zahvaljujem se vam tudi za vase priporocilo, naj kupim druge nove slusalke, saj bo popravilo drazje kot nove slusalke. Ker cenim tak prijazen nasvet, vam vracam priporocilo in sicer, da mi okvarjene slusalke zamenjate z novimi, saj vas bo dokazovanje vasega prav v eventualnem sporu drazje kot nove slusalke.
S pozdravi,
Luka Fabiani
---------------------------------------------------------------
Opravicujem se vam za nesporazum in moje prehitro sklepanje glede narave poskodbe.
Slusalke prosim posljite na naslov: Trion d.o.o. Brnciceva 1 1231 Ljubljana Crnuce
Lahko pa se tudi osebno zglasite in vam bomo slusalke takoj zamenjali.
Lep pozdrav.
Jurij Kozar
_________________________
LP, Sale
|
Na vrh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danes nima nihče rojstnega dne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 registriranih
in 212 anonimnih uporabnikov.
|
|
|
|
|
|
|
|